יום שלישי, 24 בינואר 2017

עם ירון לונדון ב"לונדון וקירשנבאום" על "סיפוח דמוקרטי"

בס"ד

מסתבר שהמאמר שלי על "סיפוח זוחל" עניין את לונדון מ"לונדון וקירשנבאום"; הוא הזמין אותי אתמול לתכנית על מנת להציג את הרעיון ב-5 דקות, ואף נתן לו שם מצוין: "סיפוח דמוקרטי". כדאי לשים לב גם לחיזוק שנותן צבי יחזקאלי בהמשך להנחות היסוד של הרעיון.
למאמר הקצר בנושא, כאן בבלוג:   http://blog.emuni.co.il/2017/01/c.html





תגובה 1:

  1. מוצ"ש וארא.
    למוטי קרפל, שבוע טוב וחודש טוב,
    העתקתי לכאן את תגובתי למאמרך "סיפוח דמוקרטי" עם תיקונים קלים.

    "עניין פשוט יחסית" הא?
    אין לך קביעה מגוכחת מזו. ומה אומרת הכלה הפלסטינית? היא בכלל רוצה בחתונה הזו?
    גם השמאל וגם הימין מגלים אותה בורות בסיסית בהכרת התרבות המוסלמית. מילא השמאל, הרי הוא הצד ההזוי מאז המהפכה הקומוניסטית הרוסית, החיים עם הסיסמא ריקת התוכן של איחוד כל אלו,יעני, שעמלים בעבודות הפטיש והמגל. אבל הימין? גם הוא מרשה לעצמו לשגות בחלומות באספמיה ואינו טורח להכיר את אורחם ורבעם של בני דודיו?
    הרי אדמת פלסטינה היא אדמת וואקף. פירושו של דבר שהיא אינה בבעלות הערבים המוסלמים היושבים עליה. היא שייכת לכלל האומה האסלמית כולה, משואבי מימייה עד חוטבי עציה. לכן ליושבים עליה בפועל אין כל סמכות להעביר אדמה זו ליהודים יחד עם עצמם. האם חשבתם פעם מדוע עוד עראפאת בזמנו ועתה האבא של מאזן מתרוצצים בכל העולם הערבי-מוסלמי ומתייעצים עם כולם על מנת לקבל אישור לצעדיהם מול היהודים? נכונות דת האסלאם מתאשרת בעזרת נצחונות. כלומר, בזכות הדת אחרונה (בגלל היותה האחרונה ברשימה, היא אמורה להיות באופן טבעי) "הנכונה והאמיתית", שמקיים המוסלמי הוא אמור לנחול רק נצחונות. אם הוא נוחל מפלה אחר מפלה (בעיקר נגד היהודי=קוף) סימן הוא כי א. או שהאיסלם אינה דת האמת. ב. או שהמוסלמי מלא בחטאים, כלומר לא מקיים את מצוות הדת כנדרש. נשמע לכם מוכר - אין פלא. נביאם הרי "הציץ" ללא בושה מאחורי כתפיו של משה רבנו עליו השלום, והעתיק הרבה מהרעיונות. אז מבלי לרסק את האסלאם עד דק, עד שתגוז מהם כל תקווה לנצח את העולם הנוצרי והעולם היהודי, לא נוכל להשתלט בפועל על אדמות יהודה ושומרון. נא לא לשכוח. גם שטחי ארץ ישראל בתוך הקו הירוק אינם נחשבים, על-ידי המוסלמים, כשטח בבעלות יהודית. הקו הירוק הוא בסך הכל לגביהם, קו שביתת הנשק ולא יותר. הם ממתינים להזדמנות הראשונה להחזיר לעצמם את מה שהפסירו ב-48. מי שלא מבין עובדות יסוד אלו שיואיל בטובו להמנע מלהציג הצעות מגוחכות.

    השבמחק