יום חמישי, 21 בינואר 2016

נאום אסמאיל הנייה

איסמאעיל הנייה: המניע לאינתיפאדה איננו "הייאוש אלא הג'יהאד".


איסמאעיל הנייה: המניע לאינתיפאדה איננו "הייאוש אלא הג'יהאד". "חזון מדיני" לא ימנע את המשך הטרור, אומר אסמאעיל הניה • בכיר הנהגת החמאס תוקף את אבו מאזן, וטוען כי המניע האמיתי של "האינתיפאדה המבורכת" הוא "רוח הג’יהאד, המאבק והמהפכה". (מתוך הכתבה של אריק גרינשטיין, אתר "מידה", קישור בהמשך)

מי שקורא את הבלוג שלי, יודע שכבר כמה חודשים אני מנסה להסביר את גל הטרור הנוכחי בדרכי שלי. מאז תחילתו אני מחפש בנרות סימוכין ואישורים לתפיסה הזו. מצאתי לא מעט אבל גם לא מספיק. והנה לפני כשבוע וחצי "יצא המרצע מן השק" וקיבלנו אישור לתפיסה "מפי הגבורה" ממש. אסמאעיל הנייה, בכבודו ובעצמו, מסביר את הדברים למי שעדיין לא הבין – מימין ובעיקר משמאל – "ברחל בתך הקטנה":

א. המניע לטרור איננו הייאוש אלא התקווה. תקוות הג'יהאד.

ב. האינתיפאדה הזו מתחוללת בהשפעת רוח הג'יהאד העולמי. היא לא מונעת מ"היעדר פתרון מדיני", לא נאבקת על "הזכויות הדמוקרטיות וזכות ההגדרה העצמית" של "העם הפלסטיני", אלא על השלטת האיסלם העולמי. סניף של דאע"ש.

ג. גם אם נקים להם מדינה, האינתיפאדה תימשך, ועוד ביתר שאת.

ד. האינתיפאדה הזו איננה מכוונת על ידי כנופיית אבו מאזן – אלא כנגדה. מטרתה הראשונה היא הפלת אבו מאזן וכנופייתו "ושחרור הגדה" – ממנו!!

לסיכום: מה שהיה כבר לא יהיה. "האביב הערבי" כבר כאן. אנחנו בעיצומו של שינוי מהפכני במבנה הגיאו-פוליטי והמדיני בארץ ישראל.

"וה' דיבר טוב על ישראל".




תגובה 1:

  1. איסמאעיל הנייה: המניע לאינתיפאדה איננו "הייאוש אלא הג'יהאד".

    השבמחק